Milyen lesz a 2010-es Mustang?
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ismét SVO Mustang?
Az a pletyka járja, hogy a 2010-es Mustang-gal ujjáélesztik a SVO nevet. A hírek szerint a 2010-es SVO Mustang 4 hengeres, ikerturbos EcoBoost motort és 6 sebességes kéziváltót kap. Ez a motor is a (mostani) GThez hasonlóan 300 LE-t fog teljesíteni, de a kocsi több mint 200 kg-al könnyebb lesz egy GT-nél.
Az a pletyka járja, hogy a 2010-es Mustang-gal ujjáélesztik a SVO nevet. A hírek szerint a 2010-es SVO Mustang 4 hengeres, ikerturbos EcoBoost motort és 6 sebességes kéziváltót kap. Ez a motor is a (mostani) GThez hasonlóan 300 LE-t fog teljesíteni, de a kocsi több mint 200 kg-al könnyebb lesz egy GT-nél.
hát igen, akkoriban (79-86) a turbós harc az 5literes ellen elég reménytelen volt.... lehetséges, hogy most megállja majd a helyét....?? nemtom...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
De azért pusztán a tény, hogy a 2.3 literes motor tartotta a lépést egy 5 literessel.....StangMan írta:hát igen, akkoriban (79-86) a turbós harc az 5literes ellen elég reménytelen volt.... lehetséges, hogy most megállja majd a helyét....?? nemtom...
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
A 300 ló közelében nyilván nem lesz fogyasztás különbség.TomiTomi írta:Ez az arány most sem lesz jobb. A 4 hengeres 2 vagy 2,5 literes lesz, a V8 várhatóan 5...
Azt gondolják, hogy hasonló teljesítményt kisebb fogyasztással kapod. Erre nagyon kíváncsi leszek...
Itt gondolom a "dolgos hétköznapokat" próbájlák megcélozni, amikor nem kell az összes ló a ménesből.
Az igazi érv az a -200 kilo igazából !
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Pont így gondolom én is, ezért vagyok kíváncsi, hogy mit számít.MrMach1 írta:A 300 ló közelében nyilván nem lesz fogyasztás különbség.
Itt gondolom a "dolgos hétköznapokat" próbájlák megcélozni, amikor nem kell az összes ló a ménesből.
Az igazi érv az a -200 kilo igazából !
Mondjuk nagy esély van rá, hogy az új GT 400 LE körül lesz, akkor azért marad különbség a két motor között.
4-5 ezer dollárral többért... ez akkoriban az autó árának majd másfélszerese volt...MrMach1 írta:De azért pusztán a tény, hogy a 2.3 literes motor tartotta a lépést egy 5 literessel.....
ráadásul azok a 2.3-asok közel annyit fogyasztanak mint az 5literes
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Ez olyan mókás dolog. Az egyik motor dohog, míg a másik már vinnyogva küzd. Élettartalm eltérés nem lesz kicsi... Fogyasztás se, ha valaki lépést akar tartani, tehát semmi előny. A kicsi motor a turbo és a plusz súlyok miatt elveszti a maga erényét, de nem éri el a nagy pozitívumait. Jó átverés, csak marketing kell hozzá...
Gyors autó, száguldozás, hang, erő érzete: V8
Jól néz ki, anyu autó, forma a lényeg akkor: sor4
A többi szöveg marketing, hogy vegyék...
Gyors autó, száguldozás, hang, erő érzete: V8
Jól néz ki, anyu autó, forma a lényeg akkor: sor4
A többi szöveg marketing, hogy vegyék...