Esetleg, ha rákeresel a neten a "Monroe Handler"-re, megváltozhat a véleményed erről az elfelejtett ponyról....StangMan írta:
A IIes Mustangból azért nehéz morcos autót csinálni....
Ford Mustang II "Monroe Handler"
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Hazug disznó! (2011. évi XVI. Tv.)
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Bár nem nekem szólt a kérdés, de a Monroe handler a látható jelek miatt is egy demó célból készült mini sorozat volt. Ha jól emlékszem, 6db épült eredetileg. Gyakorlatilag egy üvegszálas body az eredeti vonalakra.TomiTomi írta: @doGmAI: nem lenne kedved egy külön topikban benutatni a "Monroe Handler"-t?
Azóta már vannak repro body kitek, de eredetileg csak az a pár darab született. A MustangII über ritka átépítése. Ennél csak az az 1db kabrió ritkább, amit szintén akkoriban készítettek demonstrációs célokból.
Csak ez az egy időszek ( 74-78 ) volt, a Mustang életében, amikor nem gyártottak kabriót.
Viszont legalább volt T-Top.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Első rész: Karosszéria.
A képeken látszik, itt minden kézzel készült és nem a ma oly divatos műgyantából! Nem gyenge az új lemezeket tartó, az eredeti kasznira hegesztett térhálós váz. Az elkészített karosszéria elemek 300 munkaórát igényeltek! Az illesztéseknél olmos kitöltést alkalmaztak a szakik.
A képeken látszik, itt minden kézzel készült és nem a ma oly divatos műgyantából! Nem gyenge az új lemezeket tartó, az eredeti kasznira hegesztett térhálós váz. Az elkészített karosszéria elemek 300 munkaórát igényeltek! Az illesztéseknél olmos kitöltést alkalmaztak a szakik.
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Elnézést kérve azoktól, akik esetleg körmüket rágva várták a folytatást Monroe Handler ügyben, íme! ( Mentségemre legyen mondva, szakmai dolgokkal töltöttem az elmúlt időt, sikerült szinte teljesen szétbontanom a Mustangomat. Néhány kép a megfelelő topikban. ) Kárpótlásul a késlekedésért, egyben a két maradék cikk. Motorról a rövid lényeg, 363 cubic inch-re stroke-olt 302 blokk, 351-es főtengely, roller rocker szelepemelők, portolt hengerfejek. A hajtáslánc leggyengébb elemének a 4 sebességes kéziváltót tartották!
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Re: Ford Mustang II "Monroe Handler"
On the road again...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: