FoMoCo hírek
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Te hol veszel ilyeneket?trafo2000 írta:Meg itt vagyok én,mindig echte ford alkatrészeket veszek orrba szájba.Most is pl,ford fagyálló.Én támogatom a céget.
Épp a múltkor olvasgattam a Mondeo kezelési útmutatót, és írja mindenhol szépen, hogy Motorcraft olaj, meg Motorcraft ez meg Ford az, különben teljesítménycsökkenés, világégés és társai
Vennénk mi is Ford cuccokat, nekem jobban tetszene, mint az akármi, ami a teszkóban meg a benzinkúton kapható (pl fagyálló, ugye)
http://www.cromax.hu/ Sokat vásárlok náluk,pl fagyállót bele nem tennék a mustangba valami nonamet.Náluk sok echte alkatrész van.
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Nem tudtam, hogy ilyesmit is árulnaktrafo2000 írta:http://www.cromax.hu/ Sokat vásárlok náluk,pl fagyállót bele nem tennék a mustangba valami nonamet.Náluk sok echte alkatrész van.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Eladja franciaországi váltóüzemét a Ford
Forrás: TotalcarA francia gyárban ugyanis pillanatnyilag ötsebességes automata váltókat állítanak elő, amelyeket zömmel az Észak-Amerikában, Ausztráliában és Thaiföldön működő Ford összeszerelő üzemekbe szállítanak.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ford 6 milliárd dollárt kér a Volvoért
Ford 1999-ben 6,4 milliárd dollárért vásárolta fel a Volvot és most hasonló összegért, 6 milliárdért szeretne rajta túladni. Ezzel is bizonyítaná az amerikai kongresszus előtt, hogy mindent megtesz azért, hogy túlélje a mostani válságot, érdemes állami pénzt adni nekik.
Volvo potenciális vásárlói a SAIC Motor Corp., kína legnagyobb autógyártója és a Hyundai Motor Co. Egy másik lehetőség lenne, hogy a svéd állam átveszi a céget, s majd jobb időkben ismét magánosítják, de megfigyelők szerint ennek nagyon kicsi a valószinüsége.
Ford 1999-ben 6,4 milliárd dollárért vásárolta fel a Volvot és most hasonló összegért, 6 milliárdért szeretne rajta túladni. Ezzel is bizonyítaná az amerikai kongresszus előtt, hogy mindent megtesz azért, hogy túlélje a mostani válságot, érdemes állami pénzt adni nekik.
Volvo potenciális vásárlói a SAIC Motor Corp., kína legnagyobb autógyártója és a Hyundai Motor Co. Egy másik lehetőség lenne, hogy a svéd állam átveszi a céget, s majd jobb időkben ismét magánosítják, de megfigyelők szerint ennek nagyon kicsi a valószinüsége.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Összevonja tuningrészlegeit a Ford
Az európai Team RS és az amerikai Special Vehicles Team (SVT) hamarosan összeolvad, így a jövőben egy helyen tervezik majd a Ford összes sportos típusváltozatát.
Az új tuningrészleg vezetésével, és az összevonás levezénylésével Jost Capitót bízták meg, aki eddig a Team RS igazgatója volt, így bőven vannak tapasztalatai ezen a területen. A sportos modellek globális fejlesztése több szempontból is logikus, és régóta esedékes lépés. Egyfelől a Ford hosszabb távon világszerte egységesíteni szeretné a kínálatát, másrészt így számos, egymást átfedő fejlesztést lehet összevonni, ami jelentős megtakarítást jelent. Az első generációs Focusból például külön készült ST és RS változat Európa számára, és SVT kivitel az amerikai piacra. Ezeket a típusváltozatokat két különböző csapat fejlesztette, és a gyártás is más-más helyszíneken zajlott.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a Team RS, vagy az SVT bázisán folyik-e az új részleg szervezése, bár ez utóbbi lehetőség tűnik valószínűbbnek, mivel Capito a Ford amerikai központjából irányítja majd az átszervezést.
Forrás: Totalcar
Az európai Team RS és az amerikai Special Vehicles Team (SVT) hamarosan összeolvad, így a jövőben egy helyen tervezik majd a Ford összes sportos típusváltozatát.
Az új tuningrészleg vezetésével, és az összevonás levezénylésével Jost Capitót bízták meg, aki eddig a Team RS igazgatója volt, így bőven vannak tapasztalatai ezen a területen. A sportos modellek globális fejlesztése több szempontból is logikus, és régóta esedékes lépés. Egyfelől a Ford hosszabb távon világszerte egységesíteni szeretné a kínálatát, másrészt így számos, egymást átfedő fejlesztést lehet összevonni, ami jelentős megtakarítást jelent. Az első generációs Focusból például külön készült ST és RS változat Európa számára, és SVT kivitel az amerikai piacra. Ezeket a típusváltozatokat két különböző csapat fejlesztette, és a gyártás is más-más helyszíneken zajlott.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a Team RS, vagy az SVT bázisán folyik-e az új részleg szervezése, bár ez utóbbi lehetőség tűnik valószínűbbnek, mivel Capito a Ford amerikai központjából irányítja majd az átszervezést.
Forrás: Totalcar
Nekem, ha modern és sportgép, akkor FPV-Ford Performance Vehicle (IRS, 6 karmos első, 4 karmos hátsó fékek, "kényelem" - bőr belső, navigáció, MP3, kétzónás légkondi, nagyon erős motor - tiptronicnak megfelelő váltó). Ráadásul mind ezt egy családi autóba tolják bele, amivel viheted a gyereket a suliba, nagyit a dokihoz egyszerre, mert van benne hely és elférnek a hátsó üléseken is (sajnos sima kombijuk vagy balkormányos verziójuk nincs). Ráadásul, ha akarsz nyomulni, akkor felveszi a tempót a kétajtós aszfaltszagatokkal könnyedén.. .(5,4 L-es V8 BOSS 422 LE 551 Nm). Talán nem véletlen, hogy BOSS motor névenfutnak a termékeik...
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Ihhhí, na azért egy ilyenre lecserélném a Mondeót Tán még az Uram sem tiltakozna....LeMans67 írta:Nekem, ha modern és sportgép, akkor FPV-Ford Performance Vehicle (IRS, 6 karmos első, 4 karmos hátsó fékek, "kényelem" - bőr belső, navigáció, MP3, kétzónás légkondi, nagyon erős motor - tiptronicnak megfelelő váltó). Ráadásul mind ezt egy családi autóba tolják bele, amivel viheted a gyereket a suliba, nagyit a dokihoz egyszerre, mert van benne hely és elférnek a hátsó üléseken is (sajnos sima kombijuk vagy balkormányos verziójuk nincs). Ráadásul, ha akarsz nyomulni, akkor felveszi a tempót a kétajtós aszfaltszagatokkal könnyedén.. .(5,4 L-es V8 BOSS 422 LE 551 Nm). Talán nem véletlen, hogy BOSS motor névenfutnak a termékeik...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha csak gyors autót akartam volna venni, akkor nagyon sok féle lett volna. De olyat szerettem volna, aminek van karaktere. Nekem ez az FPVkből is hiányzik.LeMans67 írta:Nekem, ha modern és sportgép, akkor FPV-Ford Performance Vehicle (IRS, 6 karmos első, 4 karmos hátsó fékek, "kényelem" - bőr belső, navigáció, MP3, kétzónás légkondi, nagyon erős motor - tiptronicnak megfelelő váltó). Ráadásul mind ezt egy családi autóba tolják bele, amivel viheted a gyereket a suliba, nagyit a dokihoz egyszerre, mert van benne hely és elférnek a hátsó üléseken is (sajnos sima kombijuk vagy balkormányos verziójuk nincs). Ráadásul, ha akarsz nyomulni, akkor felveszi a tempót a kétajtós aszfaltszagatokkal könnyedén.. .(5,4 L-es V8 BOSS 422 LE 551 Nm). Talán nem véletlen, hogy BOSS motor névenfutnak a termékeik...