Láma vagyok , kérdezek...
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Van egy hibakód listám. Meg villogtatás metódusa. két lábat kell a szervízstekker összekötni 2-szer rádni a gyújtást és elkezd a "Check Engine" lámpa villogni. Kb. ennyi.baaroo írta:Sziasztok! Érsdeklődnék, hogy hol találok olyan szerelőt, aki hibakódot tud kiolvasni a 95' V6 pacimból? Időnként és rendszertelenül felgyullad a "Check engine" minden látható, vagy érezhető hiba nélkül. Akár másnap, vagy 3 hét használat után. Láma?
- burnoczky
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 628
- Csatlakozott: 2010.01.13 23:11
- Tartózkodási hely: Hatvan / Délpest
nekem már kb 2hónapja világít egyfolytában.. nekem a bioetanoltól gyulladt ki, de semmi baja szerintem legalább is...baaroo írta:Sziasztok! Érsdeklődnék, hogy hol találok olyan szerelőt, aki hibakódot tud kiolvasni a 95' V6 pacimból? Időnként és rendszertelenül felgyullad a "Check engine" minden látható, vagy érezhető hiba nélkül. Akár másnap, vagy 3 hét használat után. Láma?
Mikor megvettem a lincoln-t feltűnt, hogy a biztonsági övet akármilyen gyorsan rángatom nem akar hirtelen befékezni. Akárhogy rángatom csak szabadon fut. Kivéve a helyéről viszont tökéletesen működik, visszarakva megint rángathatom, nem csinál semmi jót. Felmerült bennem a gyanú, hogy ez ilyen lehet gyárilag és csak akkor fékezi be az övet, ha "baj" van.
Vélemények? Ötletek?
Néha kicsit félek, hogy egy esetleges ütközésnél rongybabaként szállnék ki a szélvédőn.
Vélemények? Ötletek?
Néha kicsit félek, hogy egy esetleges ütközésnél rongybabaként szállnék ki a szélvédőn.
Megnyugothatsz,ez ilyen. Ezt én is benéztem,igaz nekem csak a hátsók ilyenek. Szét is szedtem megnézni mi lehet a baja.
Szóval így működik: Van egy kis ólomsúly felfüggesztve ami erős fékezésnél előre lendűl és megnyom egy kis lemezt ami megaksztja az öv kilincskerekét
ami így nem tud tovább fordulni.
Na ez nem lessz kontakthibás.
Szóval így működik: Van egy kis ólomsúly felfüggesztve ami erős fékezésnél előre lendűl és megnyom egy kis lemezt ami megaksztja az öv kilincskerekét
ami így nem tud tovább fordulni.
Na ez nem lessz kontakthibás.
TechPeti
Hehe! Ezt mindenki beszopja.Havika írta:Mikor megvettem a lincoln-t feltűnt, hogy a biztonsági övet akármilyen gyorsan rángatom nem akar hirtelen befékezni. Akárhogy rángatom csak szabadon fut. Kivéve a helyéről viszont tökéletesen működik, visszarakva megint rángathatom, nem csinál semmi jót. Felmerült bennem a gyanú, hogy ez ilyen lehet gyárilag és csak akkor fékezi be az övet, ha "baj" van.
Vélemények? Ötletek?
Néha kicsit félek, hogy egy esetleges ütközésnél rongybabaként szállnék ki a szélvédőn.
Én is agyaltam rajta. Nagy okosság. Sosem fojtogat vagy dörzsöl az öv.
"Milyen kár, hogy a régi jó dolgokból mára már semmi sem maradt."
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
A pónin tegnap az igencsak alacsony tartományba csúszott átmenetileg az olajnyomás. Lehet ez csupán attól, hogy az olaj minimum szinten volt, és hosszú emelkedőn menten felfelé?
Ennyire még sose ment le ...
Egyenes szakaszba érve az általam elfogadható tartományba (felső harmad) állt vissza a mutató.
Ennyire még sose ment le ...
Egyenes szakaszba érve az általam elfogadható tartományba (felső harmad) állt vissza a mutató.
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Amikor gyújtást adsz rá világít valami piros? Esetleg több is? Ilyenkor szokott világítani a töltés jelző lámpa, illetőleg az olajnyomás lámpa. Az utóbbit szokták "ALADIN lámpának" is nevezni, mivel olyan kis olajmécses sziluettet szokott tartalmazni, amit ha Aladdin megdörzsöl, akkor kijön belőle egy ilyen dzsinn, és kívánhat. Mármint Aladdin. Neked sok reményed nincs, ha menet közben ez világítani kezd, persze azért meg lehet próbálni mondjuk azt kívánni, hogy ne forduljanak át a csapágyak, vagy ne süljön be a forgattyús tengely. Meg ilyenek.
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Ja, tényleg vannak rajta baloldalt visszajelző lámpák, de ezek egyike sem működött még soha nálunk, tehát azt sem tudom, mit kéne visszajelezniük (gondolom töltés, olajnyomás, biztiöv, fék). Jelenleg, ha rátesszük a gyújtást, egyetlen lámpa sem világít a műszerfalon. A gyújtásállapot egyetlen jele, hogy felmászik az üzemanyagmutató a helyére. Mivel csak emiatt nem akartuk szétszedni a műszerfalat, sok más teendővel együtt a felújítást várja
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Nem kérdezek, csak elmesélem, milyen ügyes vagyok. Detektáltuk, hogy az EGR nem százas az Escorton, úgy néz ki, nem zár rendesen alapjáraton. Lezártuk a likat ideiglenesen próbaképpen, lényegesen javult is az alapjárat. No, gondoltunk egyet, kiszedtük, hogy majd jól kipucolom, hátha megjavul egészen. De nem. Elromlott egészen Műtét előtt hallani lehetett, hogy visszazár, ha nem kap vákuumot. Most már nem zár vissza.
Na. Megy ez, nem?
Na. Megy ez, nem?
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Mivel pucoltad? Féktisztító a Te barátod! Bár garancia nincs rá, hogy jó lesz.somi írta:Nem kérdezek, csak elmesélem, milyen ügyes vagyok. Detektáltuk, hogy az EGR nem százas az Escorton, úgy néz ki, nem zár rendesen alapjáraton. Lezártuk a likat ideiglenesen próbaképpen, lényegesen javult is az alapjárat. No, gondoltunk egyet, kiszedtük, hogy majd jól kipucolom, hátha megjavul egészen. De nem. Elromlott egészen Műtét előtt hallani lehetett, hogy visszazár, ha nem kap vákuumot. Most már nem zár vissza.
Na. Megy ez, nem?
Off Skodán sokszor lett pucolva, azután egyszer már hiába volt minden, újat
kellett venni. Ne csüggedj, lesznek még rosszabb pillanatok is!!
Re:
Utána érdemes WD-40-el meglocsolni. Egy darabig valamit használ.Silver Ghia írta: Mivel pucoltad? Féktisztító a Te barátod! Bár garancia nincs rá, hogy jó lesz.
Off Skodán sokszor lett pucolva, azután egyszer már hiába volt minden, újat
kellett venni. Ne csüggedj, lesznek még rosszabb pillanatok is!!
Ha akkor sem megy, akkor van még egy pár lépéséses folyamat:
1. a kiszerelt EGR-t az ügyesebbeik kezünkbe fogjuk
2. ellentétes lábbal kicsit előre lépünk (támadó állás)
3. hanyagul váll fölött hátra lendítjük a karunkat
4. jó erősen elhajítjuk a cuccost a fenébe
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm