Valaki jó példával járt elöl , még kicsit alakítók majd, de lassan összeáll. Tegnap nem volt elég időm, mert asszony elragadott...TomiTomi írta:Kedvet kapot a Cougar-os topiktól.StangMan írta:öhömmm... talán máskor is ennyire össze kellene szedned az anyagot
Pontiac
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Ford-os topicokból jöttünk át ide, a helyére:
Ezért csak szigorúan a Ford-os részre térek ki: a GT pont az a sima egyszerű muscle gép ugye? Összehasonlítod az almát a körtével? A GT a Corvette kategóriája, mivel sportautó, ott már ...
Amúgy találhattál volna kategórián belül is egy gépet (most okos vagyok, mert nekem is úgy mondták) a GT500-at, de ez már egy tuning (igaz gyári kivitel). A GTO-nál a kis széria (GM viszonylatban kicsi, hisz nem érte el az 100e-t sem) miatt nem volt tuning. Jó voltak ilyen apróságok, hogy, a Ram Air-es verzió. Ez azért a fentinél jobbat ment, de ugye ez már tuning, még ha gyári is. Amúgy volt cég aki szerelte LS7-el is, ha emlékeim nem csalnakt...
Eh, térjünk inkább vissza a Ford-hoz, most, hogy megbeszéltük, hogy a GTO motorikusan, futóművileg a maga nemében egy nemzetközileg elismert autó, még ha a forma nem is eltalált.
TomiTomi írta:Bandit, drágám, neked hiába beszélek?
Na nem szeretnék itt -olni, mert Tomi leveszi a fejem. Hiszen ez off, de akkor is Ford fórum. Igazából ide csak érdekességből tettem fel a történetet, hát ha vannak itt autó szeretők..Bandit írta:Khmmm... Ford GTLeMans67 írta: 2005
V8 (LS2) 6,0 l, 400 hp, 542 Nm 4000 rpm, 0-96 km/h 4,6 sec, a 1/4 miles 13,0 sec 174,4 km/h.
Ezért csak szigorúan a Ford-os részre térek ki: a GT pont az a sima egyszerű muscle gép ugye? Összehasonlítod az almát a körtével? A GT a Corvette kategóriája, mivel sportautó, ott már ...
Amúgy találhattál volna kategórián belül is egy gépet (most okos vagyok, mert nekem is úgy mondták) a GT500-at, de ez már egy tuning (igaz gyári kivitel). A GTO-nál a kis széria (GM viszonylatban kicsi, hisz nem érte el az 100e-t sem) miatt nem volt tuning. Jó voltak ilyen apróságok, hogy, a Ram Air-es verzió. Ez azért a fentinél jobbat ment, de ugye ez már tuning, még ha gyári is. Amúgy volt cég aki szerelte LS7-el is, ha emlékeim nem csalnakt...
Eh, térjünk inkább vissza a Ford-hoz, most, hogy megbeszéltük, hogy a GTO motorikusan, futóművileg a maga nemében egy nemzetközileg elismert autó, még ha a forma nem is eltalált.
Valaki a stílusra bukik valaki a technikára. Szerintem a GTO-Mustang összevetés is kicsit alma-körte dolog.LeMans67 írta:Ford-os topicokból jöttünk át ide, a helyére:
TomiTomi írta:Bandit, drágám, neked hiába beszélek?Na nem szeretnék itt -olni, mert Tomi leveszi a fejem. Hiszen ez off, de akkor is Ford fórum. Igazából ide csak érdekességből tettem fel a történetet, hát ha vannak itt autó szeretők..Bandit írta:Khmmm... Ford GTLeMans67 írta: 2005
V8 (LS2) 6,0 l, 400 hp, 542 Nm 4000 rpm, 0-96 km/h 4,6 sec, a 1/4 miles 13,0 sec 174,4 km/h.
Ezért csak szigorúan a Ford-os részre térek ki: a GT pont az a sima egyszerű muscle gép ugye? Összehasonlítod az almát a körtével? A GT a Corvette kategóriája, mivel sportautó, ott már ...
Amúgy találhattál volna kategórián belül is egy gépet (most okos vagyok, mert nekem is úgy mondták) a GT500-at, de ez már egy tuning (igaz gyári kivitel). A GTO-nál a kis széria (GM viszonylatban kicsi, hisz nem érte el az 100e-t sem) miatt nem volt tuning. Jó voltak ilyen apróságok, hogy, a Ram Air-es verzió. Ez azért a fentinél jobbat ment, de ugye ez már tuning, még ha gyári is. Amúgy volt cég aki szerelte LS7-el is, ha emlékeim nem csalnakt...
Eh, térjünk inkább vissza a Ford-hoz, most, hogy megbeszéltük, hogy a GTO motorikusan, futóművileg a maga nemében egy nemzetközileg elismert autó, még ha a forma nem is eltalált.
El kell ismerni, hogy GM-ék megpróbáltak ütő kéoes technikát összerakni ami sikerült is. Csak szerintem ismét nyakon kakkantották a GTO imidzsét. Pedig már '73-tól is csak rontottak a dolgon. Akkor miért nem hívják mondjuk Pontiac Japan-nak? Az illene rá, a GTO nem!
Pont azért nem hoztam fel a Shelby-t mert akkor mindenki azzal jött volna, hogy az tunning cucc. Persze az M-technik a BMW-nél ugyan ilyen mégis elfogadott, hogy az gyári.
Nem akarok itt vitatkozni (igazából de, mert élvezem ), csak egy Ford-os közösségben GM-et isteníteni nem jó ómen, legalábbis a Krúdy féle álmoskönyv szerint.
Engem az autó érdekel. Imádom mint gépet. Nem izgat a márkája. Elismerem, ha jó, bármilyen gyártó készítette is. Talán ezért írok anynit az Auszi Fordokról, mert elismerésre méltóak.Bandit írta:Nem akarok itt vitatkozni (igazából de, mert élvezem ), csak egy Ford-os közösségben GM-et isteníteni nem jó ómen, legalábbis a Krúdy féle álmoskönyv szerint.
Mint ahogy a Trabi is egy igénytelen dög, de ennek ellenére nagyon élveztem mikor azzal jártam, mert "kényelmesen ültem" az oldaltartás nélküli ülésekben, de még sem a bűzös buszon és jó volt mikor hajnalban hazavitt egy buli után és nem keleltt gyalogolni... (bár a gyaloglásnak is megvolt a maga kis hangulata)
Örülök, hogy elismerted, hogy jó a motor és a futómű, bár engem nem tud felizgatni, mert nem KARBIS. Nekem egy izom autó legyen karburátorral szerelve és legyen öreg vén gép... Pont ez a poén benne szvsz
Igazad van, a GTO nem vethető össze a Mustanggal, mert sosem volt egy súlycsoportban. A Mustang pony car a másik pedig Intermediate Muscle Car (ráadásul a fogalaom megalapítója). Ezért nem is vetném össze őket, annak ellenére, hogy imádom az 1967-es Mustangot.
Nem istenítettem a GM-et, mert:
Nem tetszik a GTO elnevezés azon a modern valamin. Egyet értek veled, más néven kelleen futnia. Nem, az az autó, igazából annyira nem illik a sorba, mint a LeMans-ba az Opel Kadett...
Ügyesen félre csúsztattad a kezdeti mondataidat, hogy a GM motorja ócska
Amúgy az egészben az a vicc, hogy ha autó motor akkor nekem Audi és abból is egy régi még kevés elektronikás megbízható motor változat. Mivel itt hobbi autókról csevegünk, így nem Audizok
Amerikai autók nekem jühetnek márkafüggetlenül, de azért egy picit Ford, ha már valami. Nem modtam, hogy jó motorja! Nagyobb oszt annyi! Ezért erősebb.LeMans67 írta:
Engem az autó érdekel. Imádom mint gépet. Nem izgat a márkája. Elismerem, ha jó, bármilyen gyártó készítette is. Talán ezért írok anynit az Auszi Fordokról, mert elismerésre méltóak.
Mint ahogy a Trabi is egy igénytelen dög, de ennek ellenére nagyon élveztem mikor azzal jártam, mert "kényelmesen ültem" az oldaltartás nélküli ülésekben, de még sem a bűzös buszon és jó volt mikor hajnalban hazavitt egy buli után és nem keleltt gyalogolni... (bár a gyaloglásnak is megvolt a maga kis hangulata)
Örülök, hogy elismerted, hogy jó a motor és a futómű, bár engem nem tud felizgatni, mert nem KARBIS. Nekem egy izom autó legyen karburátorral szerelve és legyen öreg vén gép... Pont ez a poén benne szvsz
Igazad van, a GTO nem vethető össze a Mustanggal, mert sosem volt egy súlycsoportban. A Mustang pony car a másik pedig Intermediate Muscle Car (ráadásul a fogalaom megalapítója). Ezért nem is vetném össze őket, annak ellenére, hogy imádom az 1967-es Mustangot.
Nem istenítettem a GM-et, mert:
Nem tetszik a GTO elnevezés azon a modern valamin. Egyet értek veled, más néven kelleen futnia. Nem, az az autó, igazából annyira nem illik a sorba, mint a LeMans-ba az Opel Kadett...
Ügyesen félre csúsztattad a kezdeti mondataidat, hogy a GM motorja ócska
Amúgy az egészben az a vicc, hogy ha autó motor akkor nekem Audi és abból is egy régi még kevés elektronikás megbízható motor változat. Mivel itt hobbi autókról csevegünk, így nem Audizok
Jó dolog a karbi és régen én is jobban szerettem mindennél, de a Mustang SEFi motorja nagyon pöpec, akkor inkább az.
A karbi alul, sok felül kevés. Egy utcai autónak csak így lehet jól belőni. Ezzel szemben egy injektor az mindenhol pont annyi amennyi kell (ideális esetben).
Az Audit nem komálom (és most kultúrált voltam), még ha StangMan be is sértődik. De onnan is van kedvencem, mégpedig az S1 Quattro rally változata. De ez itt OFF és ráadásul össze is Ódiztam a billentyűzetem.
Hm, igen, jól néznek ki, ezek 1965-ösek (ez az első generáció második köntöse, míg a miénk a negyedik...)
Volt egy még korábbi forma is, az első, ami kicsit egyszerübb volt és inkább elegáns, mint sportos, de azért sikerült néha abból is szépet alkotni:
1964 Pontiac LeMans GTO benne egy 1970-es 455 cui-s blokkal (430 LE mért)
Volt egy még korábbi forma is, az első, ami kicsit egyszerübb volt és inkább elegáns, mint sportos, de azért sikerült néha abból is szépet alkotni:
1964 Pontiac LeMans GTO benne egy 1970-es 455 cui-s blokkal (430 LE mért)