Valaki jó példával járt elölTomiTomi írta:Kedvet kapot a Cougar-os topiktól.StangMan írta:öhömmm... talán máskor is ennyire össze kellene szedned az anyagot
![Nagyon boldog :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
TomiTomi írta:Bandit, drágám, neked hiába beszélek?
Na nem szeretnék ittBandit írta:Khmmm... Ford GTLeMans67 írta: 2005
V8 (LS2) 6,0 l, 400 hp, 542 Nm 4000 rpm, 0-96 km/h 4,6 sec, a 1/4 miles 13,0 sec 174,4 km/h.
Valaki a stílusra bukik valaki a technikára. Szerintem a GTO-Mustang összevetés is kicsit alma-körte dolog.LeMans67 írta:Ford-os topicokból jöttünk át ide, a helyére:
TomiTomi írta:Bandit, drágám, neked hiába beszélek?Na nem szeretnék ittBandit írta:Khmmm... Ford GTLeMans67 írta: 2005
V8 (LS2) 6,0 l, 400 hp, 542 Nm 4000 rpm, 0-96 km/h 4,6 sec, a 1/4 miles 13,0 sec 174,4 km/h.-olni, mert Tomi leveszi a fejem. Hiszen ez off, de akkor is Ford fórum. Igazából ide csak érdekességből tettem fel a történetet, hát ha vannak itt autó szeretők..
Ezért csak szigorúan a Ford-os részre térek ki: a GT pont az a sima egyszerű muscle gép ugye?Összehasonlítod az almát a körtével? A GT a Corvette kategóriája, mivel sportautó, ott már ...
![]()
Amúgy találhattál volna kategórián belül is egy gépet (most okos vagyok, mert nekem is úgy mondták) a GT500-at, de ez már egy tuning (igaz gyári kivitel). A GTO-nál a kis széria (GM viszonylatban kicsi, hisz nem érte el az 100e-t sem) miatt nem volt tuning. Jó voltak ilyen apróságok, hogy, a Ram Air-es verzió. Ez azért a fentinél jobbat ment, de ugye ez már tuning, még ha gyári is. Amúgy volt cég aki szerelte LS7-el is, ha emlékeim nem csalnakt...
Eh, térjünk inkább vissza a Ford-hoz, most, hogy megbeszéltük, hogy a GTO motorikusan, futóművileg a maga nemében egy nemzetközileg elismert autó, még ha a forma nem is eltalált.
Engem az autó érdekel. Imádom mint gépet. Nem izgat a márkája. Elismerem, ha jó, bármilyen gyártó készítette is. Talán ezért írok anynit az Auszi Fordokról, mert elismerésre méltóak.Bandit írta:Nem akarok itt vitatkozni (igazából de, mert élvezem), csak egy Ford-os közösségben GM-et isteníteni nem jó ómen, legalábbis a Krúdy féle álmoskönyv szerint.
Amerikai autók nekem jühetnek márkafüggetlenül, de azért egy picit Ford, ha már valami. Nem modtam, hogy jó motorja! Nagyobb oszt annyi! Ezért erősebb.LeMans67 írta:
Engem az autó érdekel. Imádom mint gépet. Nem izgat a márkája. Elismerem, ha jó, bármilyen gyártó készítette is. Talán ezért írok anynit az Auszi Fordokról, mert elismerésre méltóak.
Mint ahogy a Trabi is egy igénytelen dög, de ennek ellenére nagyon élveztem mikor azzal jártam, mert "kényelmesen ültem" az oldaltartás nélküli ülésekben, de még sem a bűzös buszon és jó volt mikor hajnalban hazavitt egy buli után és nem keleltt gyalogolni... (bár a gyaloglásnak is megvolt a maga kis hangulata)
Örülök, hogy elismerted, hogy jó a motor és a futómű, bár engem nem tud felizgatni, mert nem KARBIS. Nekem egy izom autó legyen karburátorral szerelve és legyen öreg vén gép... Pont ez a poén benne szvsz![]()
Igazad van, a GTO nem vethető össze a Mustanggal, mert sosem volt egy súlycsoportban. A Mustang pony car a másik pedig Intermediate Muscle Car (ráadásul a fogalaom megalapítója). Ezért nem is vetném össze őket, annak ellenére, hogy imádom az 1967-es Mustangot.
Nem istenítettem a GM-et, mert:
Nem tetszik a GTO elnevezés azon a modern valamin. Egyet értek veled, más néven kelleen futnia. Nem, az az autó, igazából annyira nem illik a sorba, mint a LeMans-ba az Opel Kadett...
Ügyesen félre csúsztattad a kezdeti mondataidat, hogy a GM motorja ócska![]()
Amúgy az egészben az a vicc, hogy ha autó motor akkor nekem Audi és abból is egy régi még kevés elektronikás megbízható motor változat. Mivel itt hobbi autókról csevegünk, így nem Audizok