1970 MUSTANG "BOSS 302" felújítása
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
hajra!!!
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Hát Oszi, őszintén remélem hogy nem volt hiábavaló az a rengeteg munka ami ebben a gyönyörű autóban van és sikerrel jártok ma.
Elkeserítő hogy ezt az állapotot is megértük, szégyen gyalázat...
Csak nehogy még jobban elszaródjon a helyzet és visszavegyék országos szinten az engedményeket mindenkitől.
Elkeserítő hogy ezt az állapotot is megértük, szégyen gyalázat...
Csak nehogy még jobban elszaródjon a helyzet és visszavegyék országos szinten az engedményeket mindenkitől.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
A közel egy éve készülő 70-es mustang elkészült . Mehet vizsgára .
Mindenkitől azt halljuk , valami történt , nem lehet amerikai autót forgalomba helyezni . Hivatalosan nem változott semmi , de az immáron 8 éve működő szabályozás akadozik . Aztán már azt is hallani , hogy a már meglévő érvényes rendszámos autók tulajdonosváltás miatti vizsgája is necces , ha annak idején amikor forgalomba helyezték , a négyes számú mellékletből nem vezették be a forgalmiba a felmentéseket .
Két mustangot vittünk vizsgára , és mivel a fő szálka a hátsó PIROS INDEX , mindkettőt európai szabvány szerinti , azaz elöl fehér helyzetjelző aszimmetrikus E 20 jelölésű fényszóró , hátul a tolató lámpa helyett E19 sárga index búrásra alakítottam .
Kiss Gyurival konzultálva , bár ő is tanácstalan .
2012.08.08 szerda , a fővárostól minél messzebb Nyíregyháza .
Most próbálom röviden , tényszerűen . :
-Megérkezünk az autómentővel az autóklub udvarára . Mindenféle autó van , amerikai nincsen .
-Kedvesen odaballag a vizsgabiztos , és közli ne húzzuk ki a rámpát , kár levenni , úgysem megy át .
Én kérdezem tőle : a piros index miatt , vagy más hibát is lát esetleg , mert ez európai világítás sárga indexel ?! Bemegy , kijön a KPM ellenőrrel .
Ő is avval kezdi , le se vegyük ! Majd kéri , hagy lássa azt az irányjelzőt . Felmászom az autómentőre , benyúlok a vészvillogót érem el könnyebben , vigyorog , ez nem index , persze ez a vészvillogó ! Szeme szikrát szór beviharzik .
- Ekkor kezdődik a TELEFONÁLGATÁS .
- Ő , a mozaik utcai KPM főfelügyeletet és a komócsi utcai központot hívja .
- Én Kiss Gyurit aki a vizsgabiztost , és a pesti ügyvédet , hogy izzítsa a nyíregyházit , ha kell tíz percen belül legyen ott . ( közben virágnyelven , ki az aki ott van , ki ismeri , rokonsága … csak ráutalok hogy meglett , többen hívták a pozitívabb hozzáállás miatt . )
-Közben már minden autó végzett , az utolsó órák óta kész , de nem állnak ki vele .
Leállok , szembe az ajtóval , várunk . ( és vadul telefonálunk )
-Kijön az autóklubos titkárnő , mintha az autót fényképezné , tőlem távolról , nekem oldalról beszél hozzám : „hárman már átengednék , de a KPM-es már három órája miattunk telefonálgat …
- Aztán kijönnek az irodából , beállhatok .
- Lemennek alá az aknába , a helyi vizsgabiztos önkéntelenül is kifakad : „ hú baz.eg , ha ez nem mehet utcára , akkor a többi sem . „
- Az autót amúgy nem is nézik , inkább csak a lámpáit fényképezik , firtatják ….
- Átment . A minősítő bizottság , a NEM EREDETI LÁMPÁIRA nulla pontot ad , de mivel az összesített pontjai így is magasan a minimum fölött vannak , átengedik !
- A négyesben részletezik az európai világítását .
- Fáradtan , de boldogan jövünk haza . ( 500 Km. ! )
- AZ ELSŐ HIDEG ZUHANY ! : másnap csütörtökön már a miskolci minősítőn senkit nem engednek át !!!!!!!!!!!!!
- Péntek , telefonálgatás : több lehetséges vizsgahelyen visszalépnek , majd kiderül , pestről körímélt küldtek mindenhová , a világoskék mustang nem mehet át !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Még Debrecenben is tudnak róla . Elkezdem Kiss Gyurit baszogatni-hergelni –
- Idegesíteni . Beindul : pénteken bemegy a mozaik utcai főfelügyeletre a letelefonálgatós főmuftihoz , KATONA GÁBORHOZ !!! Három órán keresztül
- Beszélik-vesézik – elemzik , hogy miért nem jó most az , ami már nyolc éve működik ? Állítólag leszóltak , hogy a piros indexnek ácsi . Bár Katona hatásköre Budapestre korlátozódik ,mégis Ő adott a megyeszékhelyeknek „TANÁCSOT” !
- Kedves kis hétköznapi szitu , nem úgy hogy majd mondjuk 2015 januárjától , hanem tegnaptól …
- Sok ember, sok munkája-pénze , helló ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hát nem , akkor harcolok , de ezt már nem nyelem le . Jövő héten ügyvéddel-médiával , csak azért is bevisszük a mozaikba . Akkor is harcolunk , ha nem támogat senki , ha hiába csinálunk perközösséget .
- Ha valaki csatlakozna , jól gondolja meg , mert hang emberekre nincs most szükség , csak olyanokra , akik amit vállalnak , azt tartják is !!!!
- Persze könnyű a már meglévő rendszámok mögé bújni , de azokról soha nem jár majd le a vizsga ?
- Nem elég büntetés már így is az üzemanyag adótartalma ?
- Nem hergelem magam tovább , a formai és egyéb hibákért elnézést , nem vagyok egy írogatós .
- Aki akar , úgyis elér . Oszi .
Mindenkitől azt halljuk , valami történt , nem lehet amerikai autót forgalomba helyezni . Hivatalosan nem változott semmi , de az immáron 8 éve működő szabályozás akadozik . Aztán már azt is hallani , hogy a már meglévő érvényes rendszámos autók tulajdonosváltás miatti vizsgája is necces , ha annak idején amikor forgalomba helyezték , a négyes számú mellékletből nem vezették be a forgalmiba a felmentéseket .
Két mustangot vittünk vizsgára , és mivel a fő szálka a hátsó PIROS INDEX , mindkettőt európai szabvány szerinti , azaz elöl fehér helyzetjelző aszimmetrikus E 20 jelölésű fényszóró , hátul a tolató lámpa helyett E19 sárga index búrásra alakítottam .
Kiss Gyurival konzultálva , bár ő is tanácstalan .
2012.08.08 szerda , a fővárostól minél messzebb Nyíregyháza .
Most próbálom röviden , tényszerűen . :
-Megérkezünk az autómentővel az autóklub udvarára . Mindenféle autó van , amerikai nincsen .
-Kedvesen odaballag a vizsgabiztos , és közli ne húzzuk ki a rámpát , kár levenni , úgysem megy át .
Én kérdezem tőle : a piros index miatt , vagy más hibát is lát esetleg , mert ez európai világítás sárga indexel ?! Bemegy , kijön a KPM ellenőrrel .
Ő is avval kezdi , le se vegyük ! Majd kéri , hagy lássa azt az irányjelzőt . Felmászom az autómentőre , benyúlok a vészvillogót érem el könnyebben , vigyorog , ez nem index , persze ez a vészvillogó ! Szeme szikrát szór beviharzik .
- Ekkor kezdődik a TELEFONÁLGATÁS .
- Ő , a mozaik utcai KPM főfelügyeletet és a komócsi utcai központot hívja .
- Én Kiss Gyurit aki a vizsgabiztost , és a pesti ügyvédet , hogy izzítsa a nyíregyházit , ha kell tíz percen belül legyen ott . ( közben virágnyelven , ki az aki ott van , ki ismeri , rokonsága … csak ráutalok hogy meglett , többen hívták a pozitívabb hozzáállás miatt . )
-Közben már minden autó végzett , az utolsó órák óta kész , de nem állnak ki vele .
Leállok , szembe az ajtóval , várunk . ( és vadul telefonálunk )
-Kijön az autóklubos titkárnő , mintha az autót fényképezné , tőlem távolról , nekem oldalról beszél hozzám : „hárman már átengednék , de a KPM-es már három órája miattunk telefonálgat …
- Aztán kijönnek az irodából , beállhatok .
- Lemennek alá az aknába , a helyi vizsgabiztos önkéntelenül is kifakad : „ hú baz.eg , ha ez nem mehet utcára , akkor a többi sem . „
- Az autót amúgy nem is nézik , inkább csak a lámpáit fényképezik , firtatják ….
- Átment . A minősítő bizottság , a NEM EREDETI LÁMPÁIRA nulla pontot ad , de mivel az összesített pontjai így is magasan a minimum fölött vannak , átengedik !
- A négyesben részletezik az európai világítását .
- Fáradtan , de boldogan jövünk haza . ( 500 Km. ! )
- AZ ELSŐ HIDEG ZUHANY ! : másnap csütörtökön már a miskolci minősítőn senkit nem engednek át !!!!!!!!!!!!!
- Péntek , telefonálgatás : több lehetséges vizsgahelyen visszalépnek , majd kiderül , pestről körímélt küldtek mindenhová , a világoskék mustang nem mehet át !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Még Debrecenben is tudnak róla . Elkezdem Kiss Gyurit baszogatni-hergelni –
- Idegesíteni . Beindul : pénteken bemegy a mozaik utcai főfelügyeletre a letelefonálgatós főmuftihoz , KATONA GÁBORHOZ !!! Három órán keresztül
- Beszélik-vesézik – elemzik , hogy miért nem jó most az , ami már nyolc éve működik ? Állítólag leszóltak , hogy a piros indexnek ácsi . Bár Katona hatásköre Budapestre korlátozódik ,mégis Ő adott a megyeszékhelyeknek „TANÁCSOT” !
- Kedves kis hétköznapi szitu , nem úgy hogy majd mondjuk 2015 januárjától , hanem tegnaptól …
- Sok ember, sok munkája-pénze , helló ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hát nem , akkor harcolok , de ezt már nem nyelem le . Jövő héten ügyvéddel-médiával , csak azért is bevisszük a mozaikba . Akkor is harcolunk , ha nem támogat senki , ha hiába csinálunk perközösséget .
- Ha valaki csatlakozna , jól gondolja meg , mert hang emberekre nincs most szükség , csak olyanokra , akik amit vállalnak , azt tartják is !!!!
- Persze könnyű a már meglévő rendszámok mögé bújni , de azokról soha nem jár majd le a vizsga ?
- Nem elég büntetés már így is az üzemanyag adótartalma ?
- Nem hergelem magam tovább , a formai és egyéb hibákért elnézést , nem vagyok egy írogatós .
- Aki akar , úgyis elér . Oszi .
OSZI
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Tehát akkor a minősítőn átment az autó és a műszaki vizsga van hátra?
Ebben az esetben miért ne kaphatna műszakit sárga irányjelzővel?
Nem igazán értem a történéseket, amik mostanság OT fronton zajlanak!
Ki a francnak szúrja a szemét az amerikai veterán?
Az európaiakkal meg minden rendben? Heló mi!!
A jogalkotásról inkább nem írom le a véleményemet, pedig van!
2012 Magyarország, Európa közepén.
Ebben az esetben miért ne kaphatna műszakit sárga irányjelzővel?
Nem igazán értem a történéseket, amik mostanság OT fronton zajlanak!
Ki a francnak szúrja a szemét az amerikai veterán?
Az európaiakkal meg minden rendben? Heló mi!!
A jogalkotásról inkább nem írom le a véleményemet, pedig van!
2012 Magyarország, Európa közepén.
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
legy pozitiv oszi ,atment az egyiken gratula hozza , a nyari szabik utan meg valszeg tisztazodik a helyzet , telen nem hasznaljuk a kocsikat igy van ido tavaszig kitalalni a tutit / bocs azoktol akik minositesre varnak vagy ebbol is elnek /
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Én már hányok ettől az OT-tól...
Ez egyre csak szarabb lesz az usa autó tulajoknak sajnos.
Nem hiszem el hogy egy piros villogón áll vagy bukik minden.
Ez egyre csak szarabb lesz az usa autó tulajoknak sajnos.
Nem hiszem el hogy egy piros villogón áll vagy bukik minden.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Uhh,Meghozod a kedvem egy ilyen felni szetthez... utcára keskenyebb gumikhoz tökéletes és nagyon jó áron van.
Ez MB OldSchool felni ugye?
Ugyan az a gumiméret mint a piros kabrión?
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Előre melyik felnit vetted a 2 backspace közül? 4.740" ?
A felni központi furata a régi (63mm körül), vagy az új (70.5mm körül) Mustangé?
A felni központi furata a régi (63mm körül), vagy az új (70.5mm körül) Mustangé?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára medbali 2012.09.10 9:19-kor.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Nincsenek friss képek az autóról? Gondolom még lejjebb lett ültetve.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Bár már-már hihetetlen , de rendszámos - forgalmis , megkötések nélkül .
OSZI
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Reméljük, látjuk jövőre a cruisingokon
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Nem , nincs . Bár mondjuk én már készen vagyok .
Az összesen alig 2 órát járt motorja , : megragadt
Viszont rendszámmal , akár már az utcára is kitolhatom ...
Az összesen alig 2 órát járt motorja , : megragadt
Viszont rendszámmal , akár már az utcára is kitolhatom ...
OSZI