Lejjebb pedig a 8,8"-os híd legsűrűbben alkalmazott áttételei láthatók.
'87-'88 Thunderbird Turbocoupe (2.3T) T5 váltó áttételek:
1st - 3.97:1
2nd - 2.34:1
3rd - 1.46:1
4th - 1.00:1
5th - 0.80:1
'87-'95 5.0L Mustang T5 váltó áttételek:
1st - 3.35:1
2nd - 1.99:1
3rd - 1.33:1
4th - 1.00:1
5th - 0.675:1
2.73:1 = alap kínálat kézi és automata váltóval egyaránt w/ V8
3.08:1 = opcionális kézi váltóval a legtöbb évjáratban w/ V8
3.27:1 = opcionális automata a legtöbb évjáratban w/ V8
3.45:1 = standard '83 -'84 Turbo GT és Turbo RS, továbbá '84 SVO (mind 7.5")
3.55:1 = standard kézi váltóval T-bird Turbocoupe (8.8")
3.73:1 = standard '85 - '86 SVO (7.5" ), és automata Turbocoupe-k (8.8")
Íme egy egyszerű módszer diffi áttétel megállapítására:
1. Emeld meg egyszerre mind a két hátsó kereket! Ékeld ki az első kettőt (a biztonság kedvéért)!
2. Tedd a váltót üresbe, vagy Neutral-ba! Festék segítségével jelöld meg a kardántengelyen, hogy jelenleg hol áll! Érdemes a diffi felőli részen, egy vonallal összekötni a forgó és a fix részt a pontosság kedvéért.
3. Most tégy egy jelölő pöttyöt a gumira is! Kell egy segítő, aki egy teljes fordulatot forgat a keréken, miközben te számolod, hogy hány fordulatot tesz a kardán.
2 és 3/4 fordulat esetén 2.73-as végáttétel
3 fordulat esetén 3.08-as
3 és 1/4 fordulat esetén 3.27-es
3 és 1/2 fordulat esetén 3.55-ös
…stb.-stb.
