
De tudod mit, Lömi, ha veszel egy ilyet, akkor is jöhetsz velünk krúzolni. Elnézzük neked, hogy nincs izlésed.

Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Bandit: nem hinném, hogy ez korrekt vélemény volt részedről, humornak fórumon LEÍRVA meg erős! Ezt néha észrevehetnéd...Bandit írta:Persze, de Te tökvagy.
Nem korrekt, de helytálló. Egyébként nem írtam, hanem smile-val jelöltem, amit lehet finomabbn is és durvábban is érteni, rád bízom.LeMans67 írta:Bandit: nem hinném, hogy ez korrekt vélemény volt részedről, humornak fórumon LEÍRVA meg erős! Ezt néha észrevehetnéd...Bandit írta:Persze, de Te tökvagy.
Szerintem a Challenger egy kiválló COUPE volt. Ennek itt kb. annyi köze van hozzá, mint egy '67-es GTO-nak egy '74-eshez.LeMans67 írta: Én nem vagyok elfogult Ford-os. Látom azt, hogy vannak más autók és észre veszem, hogy a Ford sosem volt egy élenjáró gyár, bár ettől még sok autójuk tetszik (igen volt pár egészen jó modelljük, szoktam is róluk áradozni
). A Mustang szép autó, jó autó, de TÖMEG gyártott olcsó gép, még az első generációs is, ami "A MUSTANG" (pedig nagyon szeretem, de ettől még tisztán látok). A GT500 is egy aranyos autó, de még cégen belül is ott a Ford GT ami 100x jobb. Külső gyártokkal meg nem vethető össze egy "modern" merevhidas "játék autó", amikor már mindenki független felfüggesztéssel gyárt gépeket (FPV OZ-k is tudják ezt, de amcsik nem).
A Cuda anno nem volt összehasonlítható a Mustanggal, igaz drágább is volt, de sokkal komolyabb gép minden tekintetben. Én szerintem ma is az, de ez egy vélemény. A Challenger Hemi blokkal egy legenda volt és ráadásul még ezt az erőforrást is modernizálták az új géphez.
Most biztos jössz majd minden más szöveggel, de ezek tények. Ráadásul OFF topicba írva. Szerintem érdemes látni, hogy vannak más konkurens gépek és jó dolog ezekkel összehasonlítani a fórum FŐ témáját a Ford-ot. A hibákat elkell ismerni, látni kell, mert attól hogy azt mondom nincs, még van, max nem akarom látni...
Ha ezt helytállónak érzedBandit írta:Nem korrekt, de helytálló. Egyébként nem írtam, hanem smile-val jelöltem, amit lehet finomabbn is és durvábban is érteni, rád bízom.
A nagyhármak közül mindhárom vezető gyártó, bár lassan elverik őket a feltörekvő külföldiek. Én ezt nem vontam kétségbe, így ezek szerint nem vetted a lényeget, de mindegy...Bandit írta:A Ford vezető gyártónak számít.
Érdemes észre venni a konkurenciát és össze is lehet hasonlítani a "FŐ témát" velük, de állandóan szarozni a fórum témáját nem.. khmm... "illik".
Néha észre kéne neked is venned, hogy a "tréfás" hangvételű beszólásaid másoknak tán nem annyira jönnek be.
Magyarázkodni nem fogok. Magyarázni sem, mert az vitát szül. Ha nem veszed ki a lényeget akkor minek is?LeMans67 írta: Ha ezt helytállónak érzed, akkor rendben van, elfogadom a véleményed rólam, végül is EZ téged minősít. NO COMMENT...
A nagyhármak közül mindhárom vezető gyártó, bár lassan elverik őket a feltörekvő külföldiek. Én ezt nem vontam kétségbe, így ezek szerint nem vetted a lényeget, de mindegy...
Feléd nem nagyon voltak élcelődéseim, ami talán nem is véletlen, mert a humort venni is kell. Ami feléd ment az mindig humorba bújtatott igazság volt...
Nem írtam és nem minősítettem szóban az EDDIGI dolgaidat, de nálam kihúztad a gyufát. A legtisztább, ha nem reagálok ezentúl semmit. Sosem veszed észre minek hol a határa és ha a szoba közepére köpsz, nincs benned annyi vagányság, hogy azt mond, bocs, elnézést a neveletlenségért...itt megtehetted volna