1993 Ford Mustang Cobra

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.26 9:25

igen, de ez kihajtható... a bedugós, gondolom kevésbé "mobil"... evvan
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.03.26 9:35

Szerintem nemn lenne nagy dolgo a két fülre ráhúzni egy gumi dugót és már is nem vág, a másik, hogy fej magasságban a csövet beszokták vonni egy rugalmas felülettel, mert bukóban sem kellemes ha megkoppintod a vascsövet...

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.26 9:41

akkor ezt nem irtam? :hmm:

szal látam szivacsos burkolatot is rajta... dem ondom, ezek az ulesek nem sportulesek, nem valok bukohoz... es ott a 4pontos ov, ami szinte mozdulni sem enged...

szoval be nem vered a fejed, de akkor sem szep...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2008.03.26 10:12

LeMans67 írta:Szerintem nemn lenne nagy dolgo a két fülre ráhúzni egy gumi dugót és már is nem vág, a másik, hogy fej magasságban a csövet beszokták vonni egy rugalmas felülettel, mert bukóban sem kellemes ha megkoppintod a vascsövet...
Ez persze bennem is megfogalmazódott.

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.03.27 7:46

Akkor élőben is mutatok elképzelést a jó bukócsővezésre, nem mondom ebbe se könnyű beszállni, de ez fix = van értelme, mert ami csapos az sosem lesz annyira merev...

Én mindig valami ilyen burkolatot képzelek el a bukócsöveken (esetleg piros csövön feketével), amit ugye rendes verseny autókra fel is tesznek...
Kép

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.27 7:56

:rohog: Lömi, ezt tedd már bele légyszi egy utcai autóba...

ez 1 teljes bukóketrec, és arra van, hogy ha 480nál felrobbansz, akkor a széthulló tested cafatjai a kereten belül maradjanak, így jó eséllyel megmarad a fogsorod is, ami alapján azonosítanak... :monokli:

Utcára az is bőven sok... a kihajtható rész kell az egyszerűbb beszálláshoz... nem a legszerencsésebb, de mint mondtam ezekhez az usa űlésekhez semmiféle keretet nem tennék, mert az első kanyarban szétüti a fejedet az egyik cső...

ha utcára keret, akkor az első, hogy fosülés csere, 4pontos öv, az megfog, utána keret... akkor már esélyed sincs a kerettel kapcsolatba kerülni...

ha extrémerős az autód, akkor ezt lehet a halálba ragozni, majd ott ülsz egy kalickában egy hokedlin, amire rá vagy szögezve és 6köbméter szivacs védi a fejedet :monokli:

Ne nagyon menjünk el a témától, ez 1 utcai autó 550lóval, ez a keret nem kéne bele, ha igen, akkor ülés csere és némi padding a szükséges helyekre... ennyi...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2008.03.27 8:46

Apropó, fos-ülés! Ilyennel kínálták a '93-as Cobra-kat?

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.27 8:49

sima, mezei GT ülésekkel...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.03.27 8:50

StangMan írta::rohog: Lömi, ezt tedd már bele légyszi egy utcai autóba...
Most nem a pontos kiépítés volt a lényeg, ahogy írtam is, hanem a BURKOLÁS. Mert szerintem az kell. Normál autózásnál nincs rajtad se ruha, se bukó és csúnyán színes leszel estére (szépen tarkállanak majd a testeden a lila foltok). Igen, amit látsz az egy 1964-es kaszniba épített sose volt gép, 288 km/h-t tudó pályára épített autóban van. Amúgy a bukócső is sokat ér, mivel a srác 1998-ban már alakított a gépén, aztán a bukás után döntött, hogy ha már hobbi versenyezni akar, akkor NASCAR stílusos ketrec kell, mert nem véletlen az a forma... (amúgy nagy álma egyszer átjönni EU-ba és a Nürburgring-en menni, ami érdekes egy amerikaitól)

Amúgy a lényeg a vezető bal oldala lett volna. Nem magas, még is véd, hisz derék vonalig megy fel. Ebbe még beülni könnyű, de derék fájással kiszállni.. :P A négypontos öv 300 Le körüli gépnél számomra alap, sajna én nem tehetek bele... Ha van 4 pontos öv mindegy az ülés, mert úgy sem enged mozogni az öv...

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2008.03.27 8:52

StangMan írta:sima, mezei GT ülésekkel...
Ezek inkább az LX-re hajaznak. Bár a combtámasz, meg az elektromos kapcsolók alapján ez GT ülés.
Biztos valami nagyseggűé, aki így kiülte.

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.27 8:59

át lett húzva...
a Cobra R-ben LX ülés volt, merthogy a pályára lett szánva és az elsőnek azt dobták belőle ki... igy nincs értelme a GT belsőt megfizetni...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22152
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 1993 Ford Mustang Cobra

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2012.02.09 11:19

20 éves az SVT

20 éve volt, amikor a Ford "tuning részlege", az SVT bemutatta a Mustang Cobra-t és a kimondottan versenyzésre szánt Mustang Cobra R-t.
20 éves működésüket nem is ünnepelheték mással a Chicago-i autó show-n, mint azzal az autóval, ami megkezdte az egészet, a 93-as Ford Mustang Cobra R-rel.

Kép

További képek itt.

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Re: 1993 Ford Mustang Cobra

Hozzászólás Szerző: somi » 2012.02.27 16:05

Jó a felnije.

Válasz küldése