1993 Ford Mustang Cobra
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
akkor ezt nem irtam?
szal látam szivacsos burkolatot is rajta... dem ondom, ezek az ulesek nem sportulesek, nem valok bukohoz... es ott a 4pontos ov, ami szinte mozdulni sem enged...
szoval be nem vered a fejed, de akkor sem szep...
szal látam szivacsos burkolatot is rajta... dem ondom, ezek az ulesek nem sportulesek, nem valok bukohoz... es ott a 4pontos ov, ami szinte mozdulni sem enged...
szoval be nem vered a fejed, de akkor sem szep...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Akkor élőben is mutatok elképzelést a jó bukócsővezésre, nem mondom ebbe se könnyű beszállni, de ez fix = van értelme, mert ami csapos az sosem lesz annyira merev...
Én mindig valami ilyen burkolatot képzelek el a bukócsöveken (esetleg piros csövön feketével), amit ugye rendes verseny autókra fel is tesznek...
Én mindig valami ilyen burkolatot képzelek el a bukócsöveken (esetleg piros csövön feketével), amit ugye rendes verseny autókra fel is tesznek...
Lömi, ezt tedd már bele légyszi egy utcai autóba...
ez 1 teljes bukóketrec, és arra van, hogy ha 480nál felrobbansz, akkor a széthulló tested cafatjai a kereten belül maradjanak, így jó eséllyel megmarad a fogsorod is, ami alapján azonosítanak...
Utcára az is bőven sok... a kihajtható rész kell az egyszerűbb beszálláshoz... nem a legszerencsésebb, de mint mondtam ezekhez az usa űlésekhez semmiféle keretet nem tennék, mert az első kanyarban szétüti a fejedet az egyik cső...
ha utcára keret, akkor az első, hogy fosülés csere, 4pontos öv, az megfog, utána keret... akkor már esélyed sincs a kerettel kapcsolatba kerülni...
ha extrémerős az autód, akkor ezt lehet a halálba ragozni, majd ott ülsz egy kalickában egy hokedlin, amire rá vagy szögezve és 6köbméter szivacs védi a fejedet
Ne nagyon menjünk el a témától, ez 1 utcai autó 550lóval, ez a keret nem kéne bele, ha igen, akkor ülés csere és némi padding a szükséges helyekre... ennyi...
ez 1 teljes bukóketrec, és arra van, hogy ha 480nál felrobbansz, akkor a széthulló tested cafatjai a kereten belül maradjanak, így jó eséllyel megmarad a fogsorod is, ami alapján azonosítanak...
Utcára az is bőven sok... a kihajtható rész kell az egyszerűbb beszálláshoz... nem a legszerencsésebb, de mint mondtam ezekhez az usa űlésekhez semmiféle keretet nem tennék, mert az első kanyarban szétüti a fejedet az egyik cső...
ha utcára keret, akkor az első, hogy fosülés csere, 4pontos öv, az megfog, utána keret... akkor már esélyed sincs a kerettel kapcsolatba kerülni...
ha extrémerős az autód, akkor ezt lehet a halálba ragozni, majd ott ülsz egy kalickában egy hokedlin, amire rá vagy szögezve és 6köbméter szivacs védi a fejedet
Ne nagyon menjünk el a témától, ez 1 utcai autó 550lóval, ez a keret nem kéne bele, ha igen, akkor ülés csere és némi padding a szükséges helyekre... ennyi...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Most nem a pontos kiépítés volt a lényeg, ahogy írtam is, hanem a BURKOLÁS. Mert szerintem az kell. Normál autózásnál nincs rajtad se ruha, se bukó és csúnyán színes leszel estére (szépen tarkállanak majd a testeden a lila foltok). Igen, amit látsz az egy 1964-es kaszniba épített sose volt gép, 288 km/h-t tudó pályára épített autóban van. Amúgy a bukócső is sokat ér, mivel a srác 1998-ban már alakított a gépén, aztán a bukás után döntött, hogy ha már hobbi versenyezni akar, akkor NASCAR stílusos ketrec kell, mert nem véletlen az a forma... (amúgy nagy álma egyszer átjönni EU-ba és a Nürburgring-en menni, ami érdekes egy amerikaitól)StangMan írta: Lömi, ezt tedd már bele légyszi egy utcai autóba...
Amúgy a lényeg a vezető bal oldala lett volna. Nem magas, még is véd, hisz derék vonalig megy fel. Ebbe még beülni könnyű, de derék fájással kiszállni.. A négypontos öv 300 Le körüli gépnél számomra alap, sajna én nem tehetek bele... Ha van 4 pontos öv mindegy az ülés, mert úgy sem enged mozogni az öv...
át lett húzva...
a Cobra R-ben LX ülés volt, merthogy a pályára lett szánva és az elsőnek azt dobták belőle ki... igy nincs értelme a GT belsőt megfizetni...
a Cobra R-ben LX ülés volt, merthogy a pályára lett szánva és az elsőnek azt dobták belőle ki... igy nincs értelme a GT belsőt megfizetni...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1993 Ford Mustang Cobra
20 éves az SVT
20 éve volt, amikor a Ford "tuning részlege", az SVT bemutatta a Mustang Cobra-t és a kimondottan versenyzésre szánt Mustang Cobra R-t.
20 éves működésüket nem is ünnepelheték mással a Chicago-i autó show-n, mint azzal az autóval, ami megkezdte az egészet, a 93-as Ford Mustang Cobra R-rel.
További képek itt.
20 éve volt, amikor a Ford "tuning részlege", az SVT bemutatta a Mustang Cobra-t és a kimondottan versenyzésre szánt Mustang Cobra R-t.
20 éves működésüket nem is ünnepelheték mással a Chicago-i autó show-n, mint azzal az autóval, ami megkezdte az egészet, a 93-as Ford Mustang Cobra R-rel.
További képek itt.
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 1993 Ford Mustang Cobra
Jó a felnije.